czwartek, 30 grudnia 2021

Ławeczka Starego i Nowego Roku

 

Kiedy Stary Rok spotyka się z Nowym to doskonały czas, aby usiąść na jakiejś ławeczce. Znalazłam odpowiednią. Ta sylwestrowa albo noworoczna, jak kto woli, jest namalowana na szklanej podkładce pod kubek. Leży na stoliku i doskonale spełnia swoje zadanie. Kupiłam ją w pracowni BasoLe Art Glass. Im dłużej się jej przyglądam, tym większą mam ochotę wskoczyć na chwilkę w ten obrazek na szkle i rozsiąść się wygodnie na ławeczce. Puszysta biel śniegu, lampa rozświetlająca mrok, ptaki - może to kruki? - i oczywiście drzewo, stanowią doskonałą scenerię, aby odpocząć. Tam jest jak w bajce, ale na pewno przyda się gruba kurtka i kocyk! Dobrze poruszyć wyobraźnię i na chwilę oderwać się od realnego świata. Nabrać dystansu do tego, co było, aby nadzieją i ufnością patrzeć na to, co przyniesie Nowy Rok. To czas na marzenia i plany. Kiedyś przed sylwestrem starałam się, podsumować miniony rok, wyszukując co dobrego i mniej dobrego mnie spotkało. Teraz z 2021 roku zabieram jedno zdanie, które szczególnie mnie poruszyło: „Nic nie jest nam dane na zawsze”. Tak więc moi drodzy miłośnicy ławeczek, w nadchodzącym 2022 roku, dbajmy o siebie samych i o siebie nawzajem. Cieszmy się z drobiazgów, cieszmy się każdą chwilą i tym co mamy, bo nic nie jest nam dane na zawsze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz