czwartek, 22 kwietnia 2021

Akwarele wiślane

Most w Dęblinie


Tytuł brzmi trochę jak ciasteczka maślane – no więc niech tak słodko kojarzy się, jak każdy prezent. Dostaję różne sympatyczne prezenty i czasem są to na przykład zdjęcia. Na moim blogu pojawiło się już kilka wpisów ilustrowanych zdjęciami, które przesłali Czytelnicy. Były to ławeczki oraz piękne fotografie z Nikiszowca - osiedla w Katowicach. 
Teraz chciałabym pokazać zdjęcia znad Wisły, które przedstawiam w nieco innej formie. Dostałam je od kajakarza zakochanego w Wiśle. Zainspirowały mnie do namalowania kilkunastu akwareli. Fotografie przerobiłam na obrazki i tak powstała cała seria Akwareli wiślanych. Przy okazji uczyłam się malować. Część z tych prac opublikowałam w galerii Moje rękodzieło na tym blogu. Niektóre powędrowały do ludzi, bo chętnie dzielię się tym co piękne. Bardzo lubię rzeki, te ogromne, ale też malutkie, niepozorne. Uwielbiam chodzić po brzegu i wpatrywać się w płynącą wode. I chociaż mieszkam niedaleko Odry, rzadko mam okazję ją oglądać. Dlatego możliwość podziwiania Królowej Polskich Rzek na zdjęciach, zrobionych w przeróżnych miejscach, w różnych porach dnia, była dla mnie ogromną frajdą i wspaniałym prezentem. Dziękuję. 


Most w Płocku

Most w Warszawie

Mostek

Nogat

Okolice Dęblina 1

Okolice Dęblina 2

Po ulewie. Wyspy Świderskie

Porwali mnie piraci

Przed Krakowem

Skarpa nad Wisłą

Smok

Szerszeń

Wyspy Świderskie

Zielona Kępa

Zmierzchanie

Kubeczek

Przed siebie

Lilia wodna

2 komentarze:

  1. Marysiu, jestem pod wielkim wrażeniem. Rozwijasz swoje malarstwo przepięknie. Idź tą drogą, jest fajna. A najpiękniejsza: Most w Warszawie. Przepiękny minimalizm barw. (brakuje tylko inicjałów autorki), koniecznie uzupełnij. Warto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu bardzo dziękuję. To prawda kolorowa droga malowania jest fajna. Powolutku nią kroczę ucząc się. Bardzo lubię obrazek z warszawskim mostem i kilka innych ;) Pozdrawiam cielplutko.

      Usuń