środa, 24 grudnia 2014

Moja przestrzeń 10.12.2014



       Odkrywam ją podczas wędrówek po najbliższej okolicy i kiedy wybieram się trochę dalej rowerem, albo gdy wyjeżdżam na urlop. Moją przestrzeń tworzy wszystko, co dostrzegam wokół siebie, ale też to, co odnajduję w samej sobie.     
Lubię zwiedzać nowe miejsca, ale często wracam w te same zakątki. Jest to trochę tak jakbym odwiedzała starych znajomych i pytała „hej! co zmieniło się u was? I chyba zawsze znajduję coś nowego, czego wcześniej nie zauważyłam.
Kiedy idę albo jadę niespiesznie rowerem i oglądam otaczający mnie świat, moje myśli snują się  niespiesznie i nowo odkryte detale mieszają się ze wspomnieniami tak, że czas przestaje być linią ciągłą. Podobnie będzie w tym co piszę o moich wędrówkach. Wycieczki wcześniejsze zmieszają się z kolejnymi, ale to nic bo ważna jest przestrzeń i magia zwyczajnych, niepozornych miejsc. Mam dobrą orientację w przestrzeni i pamięć. Zamykam oczy i jest we mnie las, są górskie krajobrazy, zabudowania miast i wiosek. To dobrze, bo mogę przywoływać wspomnienia i odtwarzać je jak filmy. Rzeczywistość miesza się w nich z wrażeniami, wyobraźnią i tworzy moją przestrzeń, jedyną i niepowtarzalną. Tak na tym blogu powstanie historia, która będzie po części  relacją z wycieczek, opisem miejsc ale też wyrażeniem odczuć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz