czwartek, 30 lipca 2015

Świat widziany oczami innych ludzi


   Ostatnio, z różnych zakamarków internetu „przychodzą” do mnie blogi – co jeden to piękniejszy. Niektóre są typowo turystyczne. Zawierają fantastyczne opisy ciekawych miejsc, wspaniałe zdjęcia, a przede wszystkim mają coś, co chowa się między słowami. To coś sprawia, że w każdym zdaniu czuć pasję autora i chciałoby się podążać jego śladem. Kiedyś na takie relacje zerkałam z odrobiną zazdrości. Może też z nutką żalu, że zachwycające miejsca, czy dalekie wyprawy są dla mnie nieosiągalne. 
Do blogów podróżniczych dołączyły kolejne, równie piękne, lecz o innej tematyce. Znalazłam też kilka ciekawych stron. Teraz odbieram je inaczej i cieszę się, że dzięki ich autorom dotykam tego, co dla mnie nieosiągalne. Odkrywam też inny sposób patrzenia, odmienną perspektywę. Dlatego gorąco zachęcam wszystkich moich czytelników żeby spojrzeli na „Listę moich blogów i stron” po prawej, obok artykułu. Znajdziecie tam otwarte furtki do przeróżnych zaczarowanych ogrodów. Jedne poprowadzą Was do świata stylizacji i wizażu. Inne przeniosą do starych zamków, pałaców i siedzib. Oprowadzą po współczesnych miastach. Kolejne zabiorą w niewyobrażalną rowerową podróż dookoła Polski lub po świecie i pokażą najpiękniejsze krajobrazy. Tam nawet będzie można wypić pyszną kawę przyprawioną poezją i usłyszeć szelest skrzydeł Anioła.
Warto czasem spojrzeć na świat oczami innych ludzi. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz