wtorek, 21 lipca 2015

Kontrasty 4.07.2015


   
  Czy ktoś z Was korzystał z dobrodziejstwa telefonu kolejowego? Cudo techniki, działało jakoś tak, że wybierałam cyferki na tarczy, potem następne i mogłam połączyć się z kimś na drugim końcu Polski. Zniszczoną budkę takiego właśnie telefonu znalazłam na dworcu w Jeleniej Górze. Ciekawa byłam, czy ktoś jeszcze korzysta z tych dawnych linii, czy zostały unowocześnione.
Po chwili weszłam do nowoczesnego pociągu. W wagonie miałam klimatyzację, wi-fi. Specjalne monitory wyświetlały trasę i oczywiście pokazywały reklamę linii kolejowych. Zafascynowała mnie informacja na temat  prędkości z jaką jechałam. Nie wsiadłam do Pendolino, więc nie była ona zawrotna.

Wokół nas jest dużo ciekawych kontrastów i dziwnych zestawień. Warto przyglądać się im. Przywołują wspomnienia, skłaniają do refleksji, czasem bawią. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz