środa, 24 lipca 2019

Jak siostry




Znalazłam zdjęcie piętnastolatki. Jej twarz wydawała mi się bardzo znajoma i ten uśmiech! Tak, to ja - sprzed około 35 lat. Myślę, że gdzieś we mnie, przez cały czas, jest ta dziewczyna. Czasem buja w obłokach i z wielkim trudem wraca na ziemię. Inaczej patrzy na świat, ufa wszystkim, wierzy we wszystko, a to co złe próbuje jakoś usprawiedliwić. Kiedyś myślałam, że zupełnie nie pasuje do „naszych” czasów jest za delikatna, zbyt wrażliwa. Jednak widzę, że świetnie daje sobie radę. Czasem pozwala rządzić pani Marii - specjalistce od rozwiązywania trudnych spraw, planowania i porządkowania, ale co za dużo to nie zdrowo. We wszystkim potrzebna jest równowaga. Myślę, że najlepiej jak obie "dziewczynki" zgodnie patrzą na świat i jakoś dogadują się ze sobą.   
Ten sam uśmiech, błysk w oku, tylko lat trochę więcej. Wszystko to doskonale uchwyciła swoim obiektywem fotograf Ania Olszewska. Zdjęcie piętnastolatki zostało wykonane w zakładzie fotograficznym w Nowym Tomyślu. 






5 komentarzy:

  1. Piękne i szlachetne "Obie dziewczyny". Upływające lata Ciebie nie dotyczą. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I przyznam, że cieszę się że sporo tej młodej jest we mnie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mario, jako starsza koleżanka powiem Ci, że nawet po 50-ciu latach, coś z tej delikatnej dziewczynki z nas zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa. Przyznam, że bardzo cieszę się, że nie tylko ja tak mam :) I cieszy mnie obecność "młodej", dobrze czasem spojrzeć na świat oczami dziewczynki. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. A ja nie dałam się nabrać. Od razu wiedziałam, że ta młoda osóbka to Ty. Podobieństwo zbyt oczywiste. No może oczy masz teraz bardziej smutne. Pewnie od patrzenia na ginącą przyrodę, która nam obu jest bardzo bliska. A może od patrzenia na trudne losy ludzi, którym wiatr ciągle w oczy.... a może.... Nie, nie ważne. Jesteś piękna i pozostaniesz piękna, bo piękną masz duszę Marysiu... Ludzie o pięknej duszy, dobrym sercu, pełni empatii, nigdy się nie starzeją. Pozdrawiam z serca: Bogusia

    OdpowiedzUsuń