wtorek, 26 lipca 2016

"Bossa nova" Hotel & Sound w Szklarskiej Porębie - kojące dźwięki i delikatne smaki




Wiele lat temu widziałam w Szklarskiej Porębie dużo zaniedbanych pensjonatów. Mijałam je, gdy szłam w góry, do Schroniska "Pod Łabskim Szczytem". Jeden z tych domów szczególnie wypiękniał. Powstał w nim "Bossa nova" Hotel&Sound miejsce niezwykłe i na pewno warte zainteresowania. Przekonałam się o tym, gdy wstąpiłam tam któregoś dnia na deser. Wstąpiłam i przepadłam. Przekroczyłam próg i znalazłam się w innym świecie: harmonii wnętrza, muzyki sączącej się dyskretnie z głośników i uczty smaków. Deser był jednego popołudnia, następnego delektowałam się sałatką z wątróbki, podaną z doskonałym winem. Na dokładkę do tego wszystkiego miałam zniewalający widok za oknem. Ze swojego stolika mogłam do woli patrzeć na Wysoki Kamień położony niedaleko Szklarskiej Poręby, w moich ukochanych Górach Izerskich. Pani Grażyna i jej mąż Bogusław stworzyli niesamowite miejsce. Przygotowali dla swoich gości to, co lubią najbardziej: dobrą muzykę i filmy, ale też ciepłe wnętrza i perfekcyjną obsługę. Na werandzie sączyły się delikatne dźwięki odpowiednie do pory dnia i nastroju. Nie zakłócały miłej rozmowy z właścicielką, kolejną niezwykłą kobietą, którą spotkałam tego lata. Dowiedziałam się dużo o tym niezwykłym hotelu, mogłam też zobaczyć jego wnętrza, a także najbliższe otoczenie budynku pełne zieleni i przygotowane do wypoczynku. Wcześniej słyszałam, że jest tu sala kinowa i sprzęt HIFI do słuchania muzyki. Ogromnym zaskoczeniem było dla mnie to, że po wspaniałej kolacji mogłam z tego skorzystać, chociaż nie byłam gościem hotelowym. Pięknie dziękuję za dobry film, który obejrzałam jednego wieczoru i za muzykę następnego dnia. Prawdziwą muzykę, z czarnej płyty, z delikatnymi trzaskami. Harry Belafonte dotrzymuje mi towarzystwa, gdy przygotowuję ten wpis. Dopiero teraz skojarzyłam tego pana - jego rewelacyjne piosenki z filmu "Sok z żuka". Po urlopie "Moja przestrzeń" wzbogaciła się o kolejnych wspaniałych ludzi i niezwykłe miejsce, kameralne, ale otwarte dla wszystkich. 

Zapraszam na stronę hotelu i polecam też blog będący częścią tej strony: "Bossa nova" Hotel & Sound



















Sala HIFI i kino

















Strefa SPA 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz