piątek, 15 lutego 2019

Wrocław Główny – czekanie może być ciekawe



Często przyglądam się detalom i szczegółom budynków. Niedawno, czekałam na pociąg we Wrocławiu i miałam dużo czasu. Mogłam więc pozaglądać w różne zakamarki dworca kolejowego. Został wyremontowany w latach 2010 – 2012 i robił duże wrażenie. Snułam się po peronach, przejściach podziemnych i po ogromnym holu z kasami. Słuchałam zapowiedzi pociągów odjeżdżających do innych miast. Przyglądałam się ludziom spieszącym na te pociągi, poruszali się jakby automatycznie. Mój czas jakby zatrzymał się na chwilę. Lubię taką „niespieszność” pełną fotogenicznych odkryć. 
Wiecie, że znalazłam na dworcu smoki! Bardzo zaintrygowały mnie te stwory, ale pociąg już wjeżdżał na peron. Na szczęście dążyłam zrobić im zdjęcia. Muszą poczekać na swoją historię. 



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz